Program

Luni-Vineri:9-17

Transport

Detalii

Rambursare

Politica rambursare

Termeni si conditii

 Baza legislativa: Ordonanta de urgenta Nr.34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare.

 Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Conditiile de returnarea a produselor:

 1. Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele desigilate, uzate, deteriorate, fara ambalaj, etc. vor fi preluate
platind o penalizare intre 5%-50% din valoarea lor de achizitie pentru readucerea lor la starea initiala.
Produsele care au consumabile, se vor returna fara acestea, iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
 2. Nu desfaceti carcasa produsului! Ruperea sigiliului duce automat la pierderea garantiei si a posibilitatii de returnare.
 3. Nu zgariati, nu loviti, nu aplicati autocolante, nu scrieti nimic pe produs ori ambalaj !!!
 4. Nu lipiti direct pe ambalajul produsului autocolante, etichete, scotch. NU DETERIORATI AMBALAJUL PRODUSULUI !!!
 5. Respectati intocmai conditiile de garantie, in caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.
 6. Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata.
In acest caz vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea Dvs.
Termenul de returnare a sumelor este de maximum 10 de zile din momentul primirii si verificarii produsului.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
 7. Daca returnati produsul in 14 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.
In cazul in care doriti returnarea produsului in cele 14 zile , va rugam sa ne adresati o notificarea SCRISA  in maxim 14 zile,
la adresa de mail office@tehnoelectric.ro in care sa specificati:
 - numele pe care a fost cumparat
 - numarul comenzii si numarul facturii cu care ati primit marfa
 8. Remedierea defectelor de fabricatie constatate de catre client se va face in maxim 30 (treizeci) de zile de la predarea, sau primirea de la curier a produsului .
Se va notifica in scris de catre client defectiunea produsului, atasand o copie a facturii, din care sa reiasa achizitionarea acestui produs de la S.C. Tehno Electric S.R.L.

In link-ul de mai jos gasiti Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor:

OUG 34/2014

Oferta este valabila in limita stocului disponibil. Preturile NU includ TVA (19%) si taxele de transport.

NU mai livram cu Posta Romana, doar cu GLS si DPD ( taxele acestora le gasiti la "Cum comand").

Imaginea prezentata are caracter informativ si pot exista diferente intre aceasta si produsul respectiv.

La finalizarea comenzii veti primi automat un email informativ cu numarul comenzii si continutul coletului (acest mail NU este factura proforma). Pretul total nu include TVA (19%) si taxele de transport. Pot aparea modificari atat la pretul total cat si la stocul reperelor pe care le putem oferi.

Program de lucru: Luni-Vineri: 09:00 - 17:00 Sambata-Duminica: inchis/nu livram comenzile.

In municipiul Oradea nu expediem colete prin curier!

Reclamatiile se transmit in maxim 72 de ore de la primirea coletului; cele transmise ulterior NU vor mai fi acceptate!!!

Produsele vandute de firma SC TEHNO ELECTRIC SRL nu sunt marci inregistrate!